Etiketler

26 Kasım 2014 Çarşamba

Ateş'in Doğumu

Ateş beklenen doğum tarihinden tam 4 hafta önce, 36. haftada ve hiç beklemediğimiz bir anda doğmuştu. Melisa’nın o zamanki doktorunun doktora tezi sanıyorum ki “bir doktor hastasına(?) ne saygısızlıklar yapabilir” idi ve biz de deneklerden biriydik. Doktor bize hiç bir uyarı yapmadığı için Melisa hamileliği boyunca yorulmaması gerekirken taşınma ve hazırlıklarla kendini fazlasıyla yormuştu. Ben ise doğumdan 28 saat önce iş seyahatimden gıda zehirlenmesi yaşamış halde gelmiş, doğumdan bir gün önce olduğunu o anda bilmediğimiz Melisa’nın baby shower’ına da katılamamıştım. O akşam günün yorgunluğuyla saat 20.00 civarında uyuduk. Melisa’nın içine doğmuş olacak ki o gece yatmadan bir çanta yaptı, sabah 04.00 civarında da beni panike bir halde uyandırdı. O saatte arabaya bindiğimizde Melisa doğuma gittiğimizden emindi ben de doğuma gitmediğimizden. Sabahın o saatinde sanki trafik varmış gibi ara yollardan gittiğimi ise Melisa söylemese fark etmeyecektim bile. Hastanede kontrolü yapan doktorlar doğumun başlamış olduğunu söyledikleri anda benim elim ayağım titremeye başladı. Sevgili! doktorumuz bir konferans için Barcelona’ya uçacağını, eğer sezaryen istiyorsak gelip hemen uçuş öncesi Melisa’yı doğurtacağını, eğer istemiyorsak da kesinlikle hastaneye gelip zaman kaybetmeyeceğini, kararı da o anda vermemiz gerektiğini bize müjdeledi. Melisa normal bir yana doğal doğum istemesine rağmen çaresiz bir şekilde sezaryene razı olduğunu söylemek zorunda kaldı. Daha yeni ailelerimize haber vermiştik ki Melisa’yı doğumhaneye aldılar. Beni Melisa’nın epidural sezaryenle doğum yapması halinde doğuma alacaklarını, genel anestezi olursa da doğuma almayacaklarını ama her türlü bana haber vereceklerini söylediler. Koridorda volta atarken annemin sesini duydum, nasıl olduysa benim olduğum yere gelebilmişti, önce onunla bir sarıldık. Ben koridorda bana verilecek haberi beklerken doğumhaneden Ateş çıktı. O anda ilk görüşte aşk neymiş öğrendim ve hüngür hüngür ağlamaya başladım...


O gün beni doğuma almaya hiç niyetleri olmadığını yaklaşık 4 yıl sonra Atlas’ın doğumunda anlayacaktım. Beni doğuma almak için hazırlamamışlardı bile.

Hiç yorum yok: